23 Kasım 2011 Çarşamba

Yağmur damlası gibisin,tam yakaladım derken süzülüp gidiyorsun..

Yağmurlu bir sabah ne düşünürsem düşüneyim hep içimde bir coşku olur..Dışarı çıkıp ıslanmak vardır ya hani hep özenirim bunu yapanlara..Küçükken annem hiç izin vermezdi üşütürüm,hastalanırım diye..Sonra da ben vakit bulamadım doyasıya ıslanmaya,o hazzı yaşamaya..Aslında hayatı da kaçırıyoruz böyle yaparak ya neyse.Bazen düşünüyorum acaba şu yağmurda bir damla olsam,bir arabanın camından süzülerek insem dünyaları dolaşsam..O zaman sıkılmazdım hem..Yaşamı döngülere bağlayan garip bir dünya anlayışı sarmış çevremizi..Yağmuru sadece trafik olarak gören insanların arasında yaşamak yozlaşmanın kanıtı aslında..Hiç çocuk olamayan daha küçüklüğünden itibaren ona dayatılanlarla büyüyen minnacık beyinlere nasıl üzülüyorum..Aslında bunu söyleyecek kadar tecrübeli değilim belki ama bunu göremeyecek kadar da kör değilim..Düşünüyorum da sevme,yapma,oynama,aşık olma..gibi sözler nasıl da yer etmiş beynime..Aşık olunca neden korkar insan? Aşk aptallıktır diye mi? Neden korkuyorum ben,şimdi varlığımı bile bilmiyorsun ama senden ölesiye korkuyorum.İmkansız olduğunu biliyorum mesela ama dayanamıyorum korka korka düşünüyorum seni..Aslında pek ahım şahım bir şey değilsin biliyorum ama öylesine seviyorum ki seni..Karşılıksız acıyla karışık bir tutkuyla..Sen gülüyorsun ya işte içimden ben de gülüyorum kalbim delicesine çarpıyor seni düşündüğümde..Ama söyleyemem ki sana,çünkü kızlar böyle şeyler konuşmazlar.Çünkü yaşın on beşse senin sevmeye vaktin olmamalıdır sen ders çalışmalı iyi bir lise iyi bir üniversite için didinmelisindir. Ama napayım işte! Seviyorum seni,sen bilmesen görmesen de seviyorum..Aslında göründüğümden ne kadar farklıyımdır bilsen keşke..Hep uzak görünüyorum ya ah bir tanımaya çalışsan..Bir şarkı vardır ya hani ''sevemez kimse seni benim sevdiğim kadar'' diye başlar. Evet sahiden benim kadar kimse sevemez seni..Bakışlarını,konuşmanı benim kadar özleyemez...Sen beni bilmiyorsun..Ve konuştuğumuzda da hemen bitiyor münasebetimiz.. Yağmur damlası gibisin tam yakaladım derken süzülüp gidiyorsun be aşkım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder